Archieven: Services

Strategie
Tijdens strategische meetings worden KPI's geformuleerd naar aanleiding van een uitgebreide data-analyse, passend bij de verschillende kanalen en fases van de Customer Journey. Op basis van de strategische output worden mediaplannen en rapportages opgesteld, waarmee er een vicieuze cirkel ontstaat van analyseren - optimaliseren en accuraat bijsturen van campagnes.
Search
Van strategisch sparringpartner voor zoekmachine optimalisatie ten behoeve van organische posities (SEO) tot het opzetten en optimaliseren van betaalde zoekadvertentie campagnes (SEA) in systemen als Google Adwords, Bing Ads of Doubleclick. Ik kan de operatie op dit cruciale vlak uit handen nemen of je collega’s opleiden tot echte Search specialisten.
Social
Van het adviseren welke Social Media kanalen een belangrijke impuls kunnen geven op je business, tot het slim inzetten van advertenties binnen deze kanalen met het oog op het behalen van resultaat. Op het gebied van Social Media kan ik de strategisch sparringpartner zijn, de operatie uit handen nemen of je collega’s opleiden tot Social Media specialisten.
Display
Van prospecting campagnes (het aantrekken van nieuwe bezoekers naar je website op basis van een vooraf gedefinieerde doelgroep), tot remarketing campagnes (het opnieuw bereiken van recente websitebezoekers met een relevante boodschap die aanzet tot actie). Ik kan hiervoor de operatie uit handen nemen of je collega’s opleiden tot Display specialisten.
Webanalytics
Van het kwantitatief meetbaar maken van je website door middel van Google Analytics i.c.m. Google Tag Manager tot implementatie van diverse kwalitatieve tracking tools als Hotjar of Mopinion. Ik kan Webanalytics meetplannen opstellen, implementaties verzorgen, bestaande implementaties controleren of je collega’s in workshops opleiden tot Webanalytics specialisten.
Consectetur adipisicing elit, sed do
tempor incididunt ut labore et dolore
aliqua. Ut enim aquis nostrud.
Featured Cases